Կարդացե’ք Ժամանակի ՄԻՏՔ

Թերթը լույս է տեսնում ամեն երեքշաբթի, վաճառվում է Երևանում` Պրեսս ստենդի կրպակներում և մարզերում` Հայփոստի բաժանմունքներում:

Monday, October 25, 2010

Չեչնիայի ղեկավարը Պուտինին սիրում է ` «ինչպես տղամարդը` տղամարդուն»

«Քանի դեռ Պուտինն ինձ պաշտպանում է, ես կարող եմ անել ամեն ինչ, Ալլահ Աքբար»,- Newsweek ամսագրին տված հարցազրույցում հայտարարել է Չեչնիայի ղեկավար Ռամզան Կադիրովը: Ինչպես նշում է պարբերականը, Կադիրովը պատասխանել է նաեւ մի շարք այլ արդիական հարցերի, որը ներկայացնում ենք ստորեւ:- Ո՞վ է ֆինանսավորում իսլամի վերակենդանացումը Չեչնիայում:- Ես, իմ ընկերները, մարդիկ, որոնց մենք գիտենք: Մենք բոլորս փող ենք հավաքում, օգնում են գործարարները: Մոսկվան է որոշ գումար տալիս մուֆտիներին վարձատրելու համար: Չեչնիայի համար դա անհրաժեշտ է, որովհետեւ առանց մահմեդականության ուսուցիչների մեզ երբեք չէր հաջողվի այստեղ կարգ ու կանոն հաստատել: Մեր զորքերը երբեք չէին կարողանա հաղթել ահաբեկչությանն առանց կրոնի:
- Կանանց իրավունքների մասին ի՞նչ կասեք:
- Կադիրովն իր մարդկանց տվե՞լ է հրաման` կրակել կանանց վրա, ովքեր չեն կրում գլխաշոր: Այսօր շատերն են Գռոզնիում շրջում առանց գլխաշորի: Եթե մենք նրանց ծեծեինք ու սպանեինք, նրանք այդպես չէին վարվի: Իսկ նրանց վրա հարձակումների թիկունքում ինչ-որ մեկը կանգնած է, ով ցանկանում է սեւացնել իմ քաղաքականությունը:- Որքանո՞վ եք դուք անկախ Մոսկվայից:- Անկախությունը մեզ ոչինչ չտվեց, բացի դժբախտություններից: Ես չեմ ուզում Չեչնիան անկախանա Ռուսաստանից: Միակ բանը, որ խնդրում եմ, որպեսզի ինձ ազատություն տան բանդիտների դեմ պայքարելու համար: Նրանք ժողովրդի ու իսլամի թշնամիներն են: Ես ուզում եմ կռվել նրանց դեմ ու ավարտել պատերազմը:
- Ալկոհոլիզմի մասին ի՞նչ կասեք:
- Ռուսաստանի խնդիրը ալկոհոլիզմն է եւ ցածր ծնելիությունը: Պետության մշակութային քաղաքականությունը դարձել է շոու բիզնեսը: Ես ասում եմ, որ ալկոհոլիզմը պետք է արգելել եւ անմիջապես լսում եմ բողոքներ, որ Կադիորվն ուզում է Շարիաթի օրենքներ մտցնել: Բայց փաստան այն է, որ Չեչնիայում այսօր հանցավորության ամենացածր մակարդակն է` շնորհիվ մեր հավատի: Մահմեդականն, առաջին հերթին, մտածում է վաղվա օրվա մասին: Նա կարող է գողանալ մեքենա, բայց նա գիտի, որ երկնքում ստիպված է լինելու դրա համար պատասխան տալ:- 2012 թվականի նախագահական ընտրությունների մասին Ձեր կարծիքը ո՞րն է Ես ուզում եմ նախագահ տեսնել իմ կուռքին` Պուտինին: Ես կցանկանայի, որ նա նախագահ լիներ իր ողջ կյանքի ընթացքում: Ես նրան շատ եմ սիրում, ինչպես տղամարդը` տղամարդուն: Նա խոսքի մարդ է, ով խաղաղություն բերեց Չեչնիային: Մենք բանդիտների ձեռքում էինք եւ ալկոհոլիկ Ելցինը մեզ ռմբահարում էր: Նրանք, ովքեր քննադատում են Պուտինին` մարդ չեն, իմ անձնական թշնամիներն են: Քանի դեռ Պուտինը պաշտպանում է ինձ, ես կարող եմ ամեն ինչ անել: Ալլահ Աքբար:


No comments:

Post a Comment