Հայաստանի իշխանությունում շատ հետաքրքիր մի պրոցես է կարծես թե սկսվել: Իշխանության առաջին դեմքերն իրարից ուսանողներ են փախցնում: Օրինակ, ԱԺ նախագահ Հովիկ Աբրահամյանը Ազգային ժողովում ընդունել է Տնտեսագիտական համալսարանի գերազանցիկ ուսանողներին ու ասել, որ իշխանությունը գնահատում է գիտելիքը: Հովիկ Աբրահամյանը Տնտեսագիտական համալսարանի խորհրդի նախագահն է: Այսինքն` նա իր մի օբյեկտի այցելուներին տարել է մյուս օբյեկտը ցույց տալու:
Մինչդեռ` երևի ավելի տրամաբանական կլիներ, որ ասենք` Տնտեսագիտական համալսարանի գերազանցիկներին իր օբյեկտ տաներ Տիգրան Սարգսյանը, որովհետև տնտեսական քաղաքականության հիմնական ՙդարբնոցը՚ ՀՀ կառավարությունն է և, գուցե ուսանողները մի քանի լավ խորհուրդ տային, թե ինչպե±ս անել, որ տնտեսությունը դուրս գա ճգնաժամից:
Տիգրան Սարգսյանը մանկավարժական օբյեկտի` այսինքն ԵրՊՄՀ-ի խորհրդի նախագահն է, հետևաբար` նա ՀՀ կառավարություն, այսինքն` իր օբյեկտ կարող է տանել այս բուհի ուսանողներին, առավել ևս, որ ՀՀ կառավարությունում ավելի շատ դասախոսական, ուսուցչական գործառույթներն են արդիական, քան` տնտեսական պրակտիկ քաղաքականության:
Ինչո±ւ պետք է ԱԺ նախագահն իր օբյեկտցիներին տա Տիգրան Սարգսյանին: Ինքն ի±նչ պակաս կարող է գիտելիք գովերգել: Հետո± ինչ, որ մի օր ազնվություն է ունեցել խոստովանելու, որ քաղաքականության մեջ խելք պետք չէ: Ինքը Տնտեսագիտական համալսարանի ուսանողներին հո քաղաքականություն չի հրավիրել: Հրավիրել է ԱԺ: Իսկ քաղաքականությունն ու Ազգային ժողովը տարբեր բաներ են:
Տիգրան Սարգսյանը մանկավարժական օբյեկտի` այսինքն ԵրՊՄՀ-ի խորհրդի նախագահն է, հետևաբար` նա ՀՀ կառավարություն, այսինքն` իր օբյեկտ կարող է տանել այս բուհի ուսանողներին, առավել ևս, որ ՀՀ կառավարությունում ավելի շատ դասախոսական, ուսուցչական գործառույթներն են արդիական, քան` տնտեսական պրակտիկ քաղաքականության:
Ինչո±ւ պետք է ԱԺ նախագահն իր օբյեկտցիներին տա Տիգրան Սարգսյանին: Ինքն ի±նչ պակաս կարող է գիտելիք գովերգել: Հետո± ինչ, որ մի օր ազնվություն է ունեցել խոստովանելու, որ քաղաքականության մեջ խելք պետք չէ: Ինքը Տնտեսագիտական համալսարանի ուսանողներին հո քաղաքականություն չի հրավիրել: Հրավիրել է ԱԺ: Իսկ քաղաքականությունն ու Ազգային ժողովը տարբեր բաներ են:
No comments:
Post a Comment