Կարդացե’ք Ժամանակի ՄԻՏՔ

Թերթը լույս է տեսնում ամեն երեքշաբթի, վաճառվում է Երևանում` Պրեսս ստենդի կրպակներում և մարզերում` Հայփոստի բաժանմունքներում:

Tuesday, December 21, 2010

Աղվան Հովսեփյանն ուզում է խլե՞լ «Շանթը»

«Շանթ» ընկերության համասեփականատեր Սամվել Ղարիբյանը բաց նամակ է ուղարկել Սերժ Սարգսյանին: Նամակում մասնավորապես ասվում է.
«Մեծարգո նախագահ
Ձեզ եմ դիմում՝ որպես վերջին հույս և պետության երաշխավոր: Երկար ժամանակ է, ինչ սկսվել է մի գործընթաց, որի էությունը իմ երկու եղբայրների` Մանվել և Վարշամ Ղարիբյանների միջև անհամաձայնություն` անգամ թշնամանք սերմանելն է: Ցավն այն է, որ այդ ամենը կազմակերպվում է գլխավոր դատախազի` Աղվան Հովսեփյանի կողմից: Պարոն նախագահ, ես անձնապես մեծ դժբախտություն եմ ապրում, երբ տեսնում եմ իմ երկու եղբայրների հակամարտությունը: Առավել ևս, որ իմ, բարեկամներիս և բոլոր մեր ընկերների փորձերը՝ հաշտեցնելու եղբայրներիս, հակահարված են ստանում գլխավոր դատախազի կողմից: Նա աչք է դրել մեր «Շանթ» ընտանեկան բիզնեսի վրա, և այդ նպատակին հասնելու համար բազմաթիվ ապօրինի քրեական գործեր են հարուցվել և հարուցվում եղբայրներիս, նրանց աշխատակիցների և մեր բարեկամների նկատմամբ: Ես համոզված եմ, որ գլխավոր դատախազը կոչված է երկրում օրինականություն ապահովելու, այլ ոչ թե մարդկանցից ունեցվածքը խլելու:
Մեծարգո նախագահ Եղբայրներս մեր պետության հավատարիմ քաղաքացիներ են: Խնդրում եմ, պաշտպանեք եղբայրներիս գլխավոր դատախազի ճիրաններից և նրա կողմից կազմակերպվող ոտնձգություններից:
Սամվել Ղարիբյան»:

No comments:

Post a Comment