Կարդացե’ք Ժամանակի ՄԻՏՔ

Թերթը լույս է տեսնում ամեն երեքշաբթի, վաճառվում է Երևանում` Պրեսս ստենդի կրպակներում և մարզերում` Հայփոստի բաժանմունքներում:

Sunday, November 6, 2011

Միխայիլ Սահակաշվիլի. <Ես հայ չեմ>

ՙՎրաստանի նախագահ Միխայիլ Սահակաշվիլին ՙՀատուկ ռեպորտաժ՚ ծրագրին տված հարցազրույցում հայտարարել է, որ ինքն ազգությամբ հայ չէ, և անգամ Վրաստանի ղեկավարի մայրն է զարմացած, որ ՙոչ ոք չի խոսում իր ոչ հայկական ծագման մասին՚:



Հ1-ի ներկայացուցիչները եկել էին ինձ հետ հարցազրույցի: Նրանք ինձ ասացին, թե գիտեն իմ հայկական ծագման մասին և ավելացրին, որ վախենում են` ինձ մոտ այդ առումով բարդույթներ ի հայտ գան: Ես պատասխանեցի. ինձ համար մեծ պատիվ կլիներ հայ լինել: Միակ խնդիրն այն է, որ ես հայ չեմ՚,- հայտարարել է Սահակաշվիլին,- ՙԵվս մեկ հաղորդում է եղել, խորհրդային տարիների մի մնացուկ տեղից վեր թռավ և ասաց, որ Սահակաշվիլին հայ է: Ինձ զանգահարեց մայրս և ասաց. ինչո±ւ ոչ ոք այնտեղ չասաց, որ դու հայ չես: Մենք էթնիկ բոլոր խմբերի խառնուրդ ենք, մեծ քաղաքակրթությամբ երկիր՚: Մեկնաբանելով Վրաստանում ՙԿրոնների մասին՚ օրենքի ընդունումը` նա հայտարարել է, որ այն կընդունվեր, եթե փողոց 100 հազար մարդ դուրս գար: Նրա խոսքով, 8 տարի առաջ, երբ նախատեսվում էր այս օրենքի ընդունումը, Թբիլիսիի փողոցներ 100 մարդ էր դուրս եկել և բողոքի ակցիա անցկացրել: Այն ժամանակվա իշխանություններն օրինագծի քննարկումը հետաձգել էին: Ինչպես նշել է Միխայիլ Սահակաշվիլին, խորհրդային վարչակազմին ձեռնտու չէր կրոնական հանդուրժողականությունը:

No comments:

Post a Comment